
„DISCOVER”: Nowy kierunek marki Lexus
Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.
Zobacz więcej

Naszej marce bardzo bliskie jest projektowanie i branża fashion. Chcąc podążać za modą i nowościami Lexus gości na pokazach wielu projektantów. 3 października Lexus Warszawa-Wola pojawił się na pokazie Lidii Kality – projektantki, uprzednio tworzącej dla marki Simple. Na pokazie wystawiony został sportowy model LC500 w kolorze czerwonym, który wpisał się w aranżację przestrzeni. Natomiast gwiazdy dowieźli na miejsce kierowcy modelami: NX 200t Elite z pakietem Business dowiózł Panią Martę Kuligowską, NX 300H FSPORT pozwolił na dopełnienie stylizacji przebojowej Joanny Horodyńskiej, natomiast RX 450H w wersji Ellegance wpasował się w gust Mai Sablewskiej.

Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.

Lexus od debiutu w 1989 roku sprzedał już 15 130 246 samochodów globalnie. Sprzedaż zelektryfikowanych samochodów Lexusa przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Lexus po raz kolejny jest partnerem Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina. W XIX edycji wydarzenia koncerty będą się odbywać od 2 do 23 października w Filharmonii Narodowej w Warszawie.