
„DISCOVER”: Nowy kierunek marki Lexus
Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.
Zobacz więcej

Za nami najbardziej gorąca premiera roku - spektakularna odsłona nowego Lexusa LS. Dla nas było to szczególne wydarzenie, stanowiące ukoronowanie 10-lecia działania salonu Lexus Warszawa-Wola na ogólnopolskim rynku.
Wieczorny i otwarty pokaz odwiedziło grono kilkuset fanów marki, właścicieli modeli Lexus, przyjaciół jak i nowych gości zainteresowanych tym flagowym modelem. Premierę poprowadzili gospodarze - Katarzyna i Tomasz Zakrzewscy, wprowadzając gości w świat kolejnych innowacji i przełomowych rozwiązań zastosowanych w nowym Lexusie. Wydarzenie obserwowane bacznie przez przedstawicieli świata biznesu i mediów uświetnił występ zespołu AudioFeels oraz Magika Y.
Wszystkim gościom i naszym fanom dziękujemy za przybycie na premierowe święto. Teraz wspólnie czekamy na oficjalny przyjazd aut na nasz rynek. Do tego czasu będziemy na naszych stronach dzielić się kolejnymi informacjami o "samochodzie absolutnym".
Do zobaczenia!

Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.

Lexus od debiutu w 1989 roku sprzedał już 15 130 246 samochodów globalnie. Sprzedaż zelektryfikowanych samochodów Lexusa przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Lexus po raz kolejny jest partnerem Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina. W XIX edycji wydarzenia koncerty będą się odbywać od 2 do 23 października w Filharmonii Narodowej w Warszawie.